7 november 2012

Glöggpremiär?

Det gick ju vägen med USA's val ändå. Skönt.

Undrar om det inte är dags för glögg snart, jag missar ju ändå drygt två veckor av viktiga julförberedelser (glöggen ingår i den mentala förberedelsen), och med tanke på att de två veckorna spenderas i ett varmt land så tappar jag ännu mer julkänsla, vilket motiverar glöggpremiär omgående ännu mer. Tror faktiskt att jag måste baka pepparkakor och hänga upp röda gardiner innan Thailand också....

... Julgran? För tidigt?... Kanske utomhus?

Ikväll kommer Ante hem, då kanske jag måste åka och hämta ut ett paket från H&M som kommit idag! Spännande, jag älskar paket!

Och när ska man hinna se nya Bond-filmen? Har bara hört bra om den! Är supernyfiken nu.


Nu ska jag byta om och ladda för snart blir det träning med Emelie igen, ikväll kör vi spinning och core. Heja oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar