23 februari 2013

Weekend

Nu har de flesta helg, och superhärligt väder dessutom! Själv ska jag jobba idag och imorgon. Blir dock på väldigt gott humör när vårsolen är framme så det känns lite lättare att traska till Ur&Penn idag. Hoppas kunna hjälpa många kunder idag, har precis läst på om sommarens klockmode och hittat en favorit som jag själv vill ha (Michael Kors). Borde passa på nu när dollarn är låg! Har dessutom hittat en fin jacka som jag kommer kunna ha även när jag lägger på mig mer. Mina jackor börjar sitta lite tight precis i midjan.
Har precis sett Tjejvasan, 3 mil känns inte speciellt långt. Är lite sugen på att anmäla mig till nästa år, enda nackdelen är att man ska åka klassiskt. Men om jag anmäler mig nu kan jag börja lägga upp träningen i tid... Någon som är på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar