21 september 2012

Tada!

HELG. Med allt vad det innebär på riktigt. Jag jobbar inte!

Detta firas redan nu med ett glas rött i väntan på min bättre hälft och lite god middag senare. Sitter och spanar runt på lite olika sidor för inspiration mode/heminredning/mat... Och hittade det "godaste ordet"; Hot Peppermint Marshmallow Cocoa. Någon som tycker det låter tråkigt eller motbjudande?

Det var en kökshandduk från hm.com med den texten, skulle va en fin present till någon med den stilen :)

Hittade en blus som jag vill ha också, måste ner på stan och prova den imorgon. Vad tycks?

Frågan är passar jag i färgen....

Nu ska jag spana vidare, kanske delar med mig mer om jag hittar något kul :) Trevlig helg 

1 kommentar:

  1. Jag tror att den kökshandduken är som gjord för mig:)

    SvaraRadera