9 augusti 2012

Ba-gosh!

Jag vill bli fri från hostan som FORTFARANDE inte har gett upp! Jag blir tokig på den, hade jag kunnat träna hade det känts lite roligare. LESS är ordet idag. Ledig men inget kul att göra det är värdelöst! Speciellt när man har massor att göra men inte kan göra det NU, utan allt kommer att vänta tills jag börjat jobba och plugga och har sådär 4 minuter ledigt/dygn.

Nu vill jag åka till IKEA asap. Måste köpa en hel del grejer där! Men jag jobbar ju alla helger framöver så det får bli i typ december eller nåt. Eftersom Ante har bilen och jobbar alla vardagar. Inte OK.

 Har hittat hem till Umeå igen efter ett par fina dagar på semester med Maja. Vår semester innefattade mycket bärplockning, fika, mat och fika, snacks och annat ätbart samt lugn och ro i den tysta skogen. Så igår när jag kom hem kunde frysen fyllas med bär och sylt.

Men någon semesterbränna blir det tydligen inte i år. SNARK. Jag får nog börja missbruka den där brun-utan-sol tuben snart...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar