1 juni 2012

Kul fredag

Välkommen juni (som känns som april)!

Idag är inte någon bra dag. Först och främst hade jag ju planerat att vara frisk. Vilken man kan säga att jag är på sätt och vis, tyvärr har jag haft svårt att få i mig näring och detta leder givetvis till att jag inte har någon ork.... Vilket leder till att jag är hemma från jobb idag. Och det känns tråkigt.

Men här sitter jag och sippar på Proviva blåbärsdryck (som inte är speciellt god! Usch jag tycker synd om mig själv...) och hoppas att det ger mig energi nog att gå utomhus ikväll eller imorgon. Hade tänkt gå på stan en sväng imorgon! En ledig lördag får man inte missa...

Vi ska även på 30-årskalas imorgon kväll (förutsatt att jag pallar), så jag sitter och funderar vad man kan ge bort i 30-års present. Tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar