1 maj 2012

1-års dagen för Linnea

Idag åkte vi förbi ett brunt hur som glittrade i solen. Undrar hur de tänkte där? "Brunt är rätt ful och tråkig färg så vi piffar upp fasaden med lite glitter?" Jag vet inte om det blev bättre eller sämre faktiskt.

Stort grattis till Linnea som fyller 1 år idag! Vi åkte förbi hennes kalas idag när jag slutat jobba, och hon stod för underhållningen kan man säga, tittut, trolla med klossar och kasta bollar varvat med klappa händer och vinka :) Hon sitter på många kunskaper.





Bustrollet! 1 år idag 

Kvällen avslutades med tacomiddag med JP på besök. Nu har jag skickat iväg gubbarna på bio, och har lite qualitytime här hemma, jag och tekoppen... Spanar på inreda.com där jag fått ett presentkort! Jag tror inte det blir så svårt att handla upp det presentkortet :)

Tänker på Jossan också som är i England, skulle vara så roligt att åka över och hälsa på. Men det är så mycket nu framöver - hela tiden! Mycket kul att se fram emot :)

1 kommentar: