23 augusti 2011

Ouch

Sprungit intervaller idag. Oh my god. Det kändes som hjärtat var i halsen! Jag inbillade mig att jag ändå inte hade såå dålig kondition, men här fick jag svar på det - jag har SÅ dålig kondition.

Drömde dessutom att jag sprang Tjejmilen och blev om-sprungen av mer eller mindre alla jag känner, Erika och Emma, Johanna Blom, Jossan, Elin, Maja, mamma, alla var där och jag slet som en varg för att hinna ikapp dem. Tävlingspsyket som börjar tränga sig på?

Hur som helst ska jag släppa det för idag, nu ska jag på stan och köpa pärm-register så jag kan organisera upp lite. Det behövs alltid :)

2 kommentarer:

  1. Haha.. ingen risk att JAG springer om dig iallafall.. om det var mig (Erika) du syftade på.. ;) roligt att du ringde.. kramisar

    SvaraRadera
  2. Jo du och Emma studsade förbi mig i drömmen och lätt gick de :)

    SvaraRadera