17 april 2011

Kommentera mera

NU har jag fixat så att det går att lämna kommentarer här också :) Så nu hoppas jag få se lite mer kommentarer från alla som hälsar på och läser!

Har varit en fantastiskt skön dag, jag har tränat, bakat bullar och så åt vi grillade kycklingfiléer, klyftpotatis och bearnaise sås med Jocke och Konde till middag.

Tråkigt att höra att lilla Elio inte mår bra, det är så jobbigt när så små barn blir sjuka, att de inte kan säga vad som är fel. Jag skulle vilja bestämma att barn inte kan bli sjuka. Krya på dig Elio 

4 kommentarer:

  1. Mkt härlig dag!! Och bullarna var jättegoda:P Saknar dig redan <3

    SvaraRadera
  2. Hejsan Jenny
    Hoppas du får en bra påsk.
    Jag ska se till att dina kusiner är snälla så de inte hoppar upp på kvasten och flyger till dig. Skojar bara
    Kram kram

    SvaraRadera